тєитαиg ѕαуα dαи dια
D'OWNER


Assalamualaikum . ekin ishak disini :) please respect me as owner this blog :) anyway , i'm taken by Ezzul Muhaimin :*

Entries About Linkies Stuff

DREAM

dream make me matured ;)


Rewind



▲ YOU AND I ▲

▲ My SuperGirl ▲


Credits!

Template: Miza Nation
Basecode: Atiqah
Owner By: Eqin_Ishakkk
Others:   


Our Happy Day :)



holaaa :) lama dah tak ziarah blog aku niy ha . dah berhabuk dah :D hehe . actually , nak share sikit dgn korang pasal hari bahagia kitaorang :) see gambar diatas , sweet kan ? haha , tahu dah :) malas nak bangga :D sayang ! thanks sebab dah luangkan masa bersama aku :) thanks sebab sudi layan kerenah ngada ngada aku :) thanks for everything k sayang ? aku hargai gila :) best hangout dgn kau :) kau selalu buat aku ketawa dgn lawak bodoh kau tuh , kau selalu buli aku , kau selalu bahan aku . yelah , mentang mentang aku kecik kan :3 senang ahh kau buli buli cekik cekik leher aku kn ? :D haha . tp takpe , selagi aku ada disisi kau . aku tetap happy sayang :') ha , pejam celik pejam celik , dah nak dekat setahun kita bersama :'D harap sangat relay yang kita bina niy kekal hingga akhir hayat :') in shaa allah :) amin .