тєитαиg ѕαуα dαи dια
D'OWNER


Assalamualaikum . ekin ishak disini :) please respect me as owner this blog :) anyway , i'm taken by Ezzul Muhaimin :*

Entries About Linkies Stuff

DREAM

dream make me matured ;)


Rewind



▲ YOU AND I ▲

▲ My SuperGirl ▲


Credits!

Template: Miza Nation
Basecode: Atiqah
Owner By: Eqin_Ishakkk
Others:   


I WILL MISS YOU , BIY :(


hola :) lama tak update blogger :'D k , tahun depan aku dah naik form 4 . wahhh , dah besar dah aku xD then tahun depan jgk ezzul nak pindah setapak ? ohmai ! aku tak merelakan woi :( sbb aku tahu bila dia pindah nanti mesti dia akan curang dgn aku or menggatal or whatever aa . sbb tuh lah aku tak suka dia pindah :(( and bila dia pindah nanti , aku tahu kitaorg mesti jarang jumpa punya :( erghhh ! pastu smlm time aku tanya dia pasal nak pindah bagai . haha , terus nak menangis aku :'D haih . aku sayang dia , aku sayang relay aku dgn dia . aku tanak relay aku hancur mcm tuh jeh . sungguh tak merelakan weh :( then semalam lepas amek result , pegi date dgn dia jap . haha . k lepas rindu jap :'D dia dgn lawak bodoh dia . yeahhh . love it :* haha . happy gila semalam . thanks jugak ye biy sebab ajak aku jumpa semalam :* result kita lebih kurang jeh . haha . sho shuweeeeeeeeeeeeet :D k papai . love ya :*